Post by mitongimacu on Feb 15, 2022 18:39:57 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Extreme Car Driving Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Extreme Car Driving Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oneindige tokens hack ▞▞▞
▞▞▞ Extreme Car Driving Simulator 2022 version ▞▞▞
het is erg goòooooooooood spel Ik moet zeggen dat je wilt toevoegen dat de speler uit de auto naar buiten kan komen
echt goede graphics, maar pas gewoon de npc-auto's aan zodat mijn auto niet opvalt, pas de schade aan zowel mijn auto als de npc aan, repareer het interieur van de auto's om het anders te maken.
Extreme Car Driving Simulator App downloaden 2021 - Gratis - 9Apps
En maak deze controller compatibel
Mooi spel
Leuk spel maar veel te veel reclame
Het was de beste ervaring om deze game te spelen, maar als jullie multiplaying aan de game konden toevoegen, zou het legendarisch zijn.❤
Extreme Car Driving Simulator Carreras efv
Het zijn snellen auto's
Als je met tesla botst komt er geen deuk
Het is echt een goede game, maar te veel advertenties
Het is leuk in alles behalve veel verdomde advertenties bro ik was in een evenement en toen verscheen er een advertentie uit het niets en verknoeide me helemaal NIET cool dus dat is y ik geef het een twee sterren TAKE AWAY de advertenties😡😡😡
Ik wou dat ze het spel zo konden houden zoals het oud was
Omg Ik ben dol op deze game. Ik heb de cybertruck een uur geleden gekregen om te slijpen en ik heb een bug gevonden dat in de eerste persoon het wiel er deffernt uitziet en in de cyber kun je in het raam het wiel perfect zien, maar in de eerste persoon ziet het er verkeerd uit🤔plss repareer dit en ik geef je 5 sterren
IK HOU VAN RACE DUS OOOK VAN DIT IK WIL MELK
Deze game is een gemakkelijke 5-sterren, maar ik heb hem geen 5 sterren gegeven, want ik heb wat ideeën. Misschien een avatar die in gebouwen kan, of misschien gewoon een avatar die in en uit de auto kan lopen en misschien mensen op straat. Maar zo niet misschien alleen een avatar. Ga zo door met het goede werk jongens
Kan niet spelen
Ik hou van dit spel Dit is het beste spel ter wereld
Oude virsion is beter, oud is goud
Extreme Car Driving Simulator Mod APK voor Android Gratis ...
Goed spel maar te veel advertenties
Geweldige opknapbeurt. Gewoon wow! De graphics en alle auto's zijn zojuist veranderd! Ik herinner me dat ik op 29 november van dit jaar wakker werd om een update te zien. En toen ik het bijwerkte en speelde, was het allemaal anders! Geweldige baan!
Het is wel leuk maar niet echt om aan te raden
Zeer slechte en chaere game, slechte bediening en slechte graphics
Dit is nu de slechtste auto-rijsim die ik ooit heb gespeeld, het was vroeger zo geweldig en Frick de advertenties en de prijzen die ik dit een nul zou geven koop niets in dit spel het is afzetterij het was vroeger zo goedkoop en nu is het zo duur dat ik het niet eens meer speel een keer mijn favoriete spel ooit is nu mijn minst favoriete spel ooit Ik gaf het een 5 sterren op 5 maar nu is het een (GROTE VET NEGATIEVE 5 STERREN VAN 5) dit spel was vroeger goed omdat dingen veel goedkoper waren voor echt geld Frick this
Extreme Car Driving Simulator 2021: The cars game Apk-download
Extreme Car Driving Simulator Mod: 100 ٪ تعمل على 41695 الأجهزة, صوت بواسطة 30, طورت بواسطة Axesinmotion Racing, Modify money is infinite!
dit spel is niet ppsuck dus supertrash]
Deze game heeft een lange weg afgelegd sinds het uitkwam en het is bizar hoe de graphics zijn verbeterd, maar toch heeft autorijden helemaal geen realisme. Waarom drijf ik weg bij de minste draai aan het stuur? Het is niet dat het me hoe dan ook kan schelen, want ik wilde na zoveel jaren gewoon zien of er een update was (die was er zeker), maar als ontwikkelaar zou ik hier sterk rekening mee houden. Voeg wat stuwend realisme toe, je hebt genoeg gedaan aan de textuur en graphics van het spel.
Heel leuk spel
Als je eenmaal aan de plek gewend bent, begint het intrigerender te worden?
Ik vind deze spel leuk
Gacha Life Gündəlik moyu
Geen woorden om te beschrijven hoe aantrekkelijk en verbazingwekkend dit is Grafisch niet van deze wereld Geweldige auto's bedienen cameraweergave Maar verzoek u bescheiden om heuvelkaarten toe te voegen
De game is erg cool voor mij en ik vind het vooral leuk vanwege de goede driftende auto's. Maar als je een controller zou kunnen gebruiken en zoals GTA zou kunnen spelen, zal het voor mij waarschijnlijk leuker zijn 👍
Deze game zou gevoeligheidscontrole op gyro moeten hebben, gevoeligheid is te hoog. Cars in Traffic heeft een slechte AI, ze rijden sneller dan de maximumsnelheid op het bord en raken ook als we langzaam voor hen rijden. Gelieve het landschap uit te breiden.
Een 3 omdat de app wel leuk is maar de map is niet zo groot en je kunt met meer mensen spellen dat is wel erg jammer